Strategii educative de activizare a creativităţii studenţilor ingineri
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
828 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 10:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.036:62-057.87 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
Inginerie. Tehnică în general (3048)
SM ISO690:2012
POPESCUL, Angela. Strategii educative de activizare a creativităţii studenţilor ingineri. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 44-47. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Strategii educative de activizare a creativităţii studenţilor ingineri
CZU: 378.036:62-057.87

Pag. 44-47

Popescul Angela
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 august 2015


Rezumat

În articol se pune accent pe strategia dezvoltării potenţialului creativ al viitorilor ingineri. În el este caracterizată adaptarea metodelor creatologice la predarea disciplinelor grafice şi a celor de specialitate, fiind considerată una dintre principalele direcţii de inovare a procesului de învăţământ, pe motiv că este modalitatea directă de exersare şi de antrenare a creativităţii, de transformare a potenţialului creativ în produs de creaţie.

The article focuses on the development strategy of the creative potential of future engineers. In it the adapting of creatologic methods are characterized in the teaching of graphic disciplines and specialty ones, being considered as one of the main directions of innovation of education process, because that is the direct way of exercising and training creativity, the transformation of creative potential in product creation.

Cuvinte-cheie
strategii, creativitate, inginerie, creaţie,

discipline grafice, curricula.