Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
827 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 10:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.036:62-057.87 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Inginerie. Tehnică în general (3048) |
SM ISO690:2012 POPESCUL, Angela. Strategii educative de activizare a creativităţii studenţilor ingineri. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 44-47. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.036:62-057.87 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune accent pe strategia dezvoltării potenţialului creativ al viitorilor ingineri. În el este caracterizată adaptarea metodelor creatologice la predarea disciplinelor grafice şi a celor de specialitate, fiind considerată una dintre principalele direcţii de inovare a procesului de învăţământ, pe motiv că este modalitatea directă de exersare şi de antrenare a creativităţii, de transformare a potenţialului creativ în produs de creaţie. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii, creativitate, inginerie, creaţie, discipline grafice, curricula. |
||||||
|