Utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii divide et impera din cadrul cursului universitar tehnici de programare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
959 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 17:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026:004 (5)
Probleme generale de didactică și metodică (1232)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4225)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela. Utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii divide et impera din cadrul cursului universitar tehnici de programare . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 45-55. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470

Utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii divide et impera din cadrul cursului universitar tehnici de programare
CZU: 37.026:004

Pag. 45-55

Globa Angela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2015


Rezumat

În lucrarea respectivă sunt examinate unele abordări metodice care ţin de utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii Divide et Impera. De asemenea sunt scoase în evidenţă avantajele metodice privind aplicarea SMART Notebookului în procesul didactic prin prisma creşterii rapidităţii şi gradului de înţelegere a tehnicilor de programare. Un accent special se pune pe stimularea atractivităţii, comunicării şi instruirii vizuale, contribuindu-se, astfel, la dezvoltarea abilităţilor de programare.

In the present work are examined methodical approaches about using interactive whiteboard in teaching-studying process of Divide et Impera technique. The methodical advantages are highlighted concerning SMART Notebook implementation in teaching process in order to increase level of understanding programming techniques. The work is trying to stimulate attraction, communication and visual training in order to improve programming skills. Key-words: information technology, „Divide et Impera” technique, mathematical model(form), SMART Notebook, interactive whiteboard.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaţionale, SMART Notebook,

tehnica Divide et Impera, tablă interactivă.,

model matematic