Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
959 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:004 (5) |
Probleme generale de didactică și metodică (1232) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4225) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela. Utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii divide et impera din cadrul cursului universitar tehnici de programare . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 45-55. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.026:004 | |||||||
Pag. 45-55 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În lucrarea respectivă sunt examinate unele abordări metodice care ţin de utilizarea
tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii Divide et Impera.
De asemenea sunt scoase în evidenţă avantajele metodice privind aplicarea SMART
Notebookului în procesul didactic prin prisma creşterii rapidităţii şi gradului de înţelegere
a tehnicilor de programare. Un accent special se pune pe stimularea atractivităţii,
comunicării şi instruirii vizuale, contribuindu-se, astfel, la dezvoltarea abilităţilor
de programare. |
|||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaţionale, SMART Notebook, tehnica Divide et Impera, tablă interactivă., model matematic |
|||||||
|