Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
857 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 20:34 |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. Metode şi tehnici moderne utilizate pentru analiza eficienţei mesajelor promoţionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2014, nr. 2(72), pp. 156-161. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(72) / 2014 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă importanţa analizei eficienţei activităţii publicitare utilizate de companiile contemporane. La etapa actuală, publicitatea este o formă de promovare utilizată din ce în ce mai des, dar, odată cu diversificarea formelor de promovare, cu apariţia şi dezvoltarea strategiilor netradiţionale de publicitate şi cu impactul crizei economice, companiile sunt interesate în identificarea metodelor şi tehnicilor de evaluare a eficienţei mesajelor publicitare. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate, metode şi tehnici de evaluare a eficienţei, teste folder, de memorare, de recunoaştere, test-anchetă. |
||||||
|