Metode şi tehnici moderne utilizate pentru analiza eficienţei mesajelor promoţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
857 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 20:34
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. Metode şi tehnici moderne utilizate pentru analiza eficienţei mesajelor promoţionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2014, nr. 2(72), pp. 156-161. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(72) / 2014 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Metode şi tehnici moderne utilizate pentru analiza eficienţei mesajelor promoţionale

Pag. 156-161

Gaugaş Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 iulie 2015


Rezumat

Acest articol prezintă importanţa analizei eficienţei activităţii publicitare utilizate de companiile contemporane. La etapa actuală, publicitatea este o formă de promovare utilizată din ce în ce mai des, dar, odată cu diversificarea formelor de promovare, cu apariţia şi dezvoltarea strategiilor netradiţionale de publicitate şi cu impactul crizei economice, companiile sunt interesate în identificarea metodelor şi tehnicilor de evaluare a eficienţei mesajelor publicitare.

The modern methods and techniques used for analysis of advertising message efficiency. This article refers to the importance of the efficiency analysis of the advertising activity the companies are developing and using nowdays. The advertising is very widely used and still remains one of the most efficient way of promotion, but with the economic crysis the world is facing, with the increasing role of nontraditional forms of promotion and with the continious changes in consumer behavior and reactions toward different advertising campains, companies are interested to use various methods and techniques to measure the advertising efficiency. The article describes the most widely used methods in contemporary advertising.

Cuvinte-cheie
publicitate,

metode şi tehnici de evaluare a eficienţei, teste folder, de memorare, de recunoaştere, test-anchetă.