Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1159 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 GLOBU, Nelea. Învăţătorul constructivist – o alternativă la dimensiunea postmodernistă. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 64-70. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.136 | |||||||
Pag. 64-70 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În lucrare sunt prezentate diferite abordări ale învăţătorului contemporan, adică cel constructivist. Acesta valorifică potenţialul axiologic al elevului, favorizează contextul real de învăţare, descoperirea dirijată prin încurajarea explorării unor puncte de vedere diferite, învăţarea colaborativă, abordarea prin proiect etc. – ceea ce reprezintă o alternativă actuală la dimensiunea postmodernistă. |
|||||||
Cuvinte-cheie Învăţător constructivist, postmodernism., formare profesională iniţială, competenţă profesională, constructivism |
|||||||
|