Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
965 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004 (32)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4228)
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia. Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 33-41. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470

Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale
CZU: 37.016.046:004

Pag. 33-41

Burlacu Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2015


Rezumat

Articolul expune o sinteză a conceptelor de software educațional (SE) existente la ora actuală. Ideea este reprezentată prin prisma elaborării aplicațiilor educaționale complexe de tip interactiv-multimedia din punctul de vedere ale dimensiunilor psihopedagogice, informaţional-tehnologice, funcționale, aplicative și este implementată la nivelul SE „LABORATOR DIGITAL SPECIALIZAT PENTRU STUDIEREA LIMBII ROMÂNE” în corespundere cu formatul pedagogico-tehnologic expus în lucrare.

The author pleads for synthesis of educational software’s (SE) concepts currently available. This idea is represented through the development of complex educational applications by multimedia interactive type in the light of psihopedagogical, informational, technological, functional, applicative standpoints and is implemented in SE „DIGITAL LABORATORY SPECIALIZED TO STUDY ROMANIAN LANGUAGE” in accordance with the pedagogical-technological exposed in the article.

Cuvinte-cheie
Software educațional,

interactiv-multimedia, format pedagogico-tehnologic, factori determinanți.