Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
966 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4231) |
SM ISO690:2012 BURLACU, Natalia. Dimensiuni informaţional-tehnologice și psihopedagogice ale softwarelor educaționale. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 33-41. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:004 | ||||||
Pag. 33-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul expune o sinteză a conceptelor de software educațional (SE) existente la ora actuală. Ideea este reprezentată prin prisma elaborării aplicațiilor educaționale complexe de tip interactiv-multimedia din punctul de vedere ale dimensiunilor psihopedagogice, informaţional-tehnologice, funcționale, aplicative și este implementată la nivelul SE „LABORATOR DIGITAL SPECIALIZAT PENTRU STUDIEREA LIMBII ROMÂNE” în corespundere cu formatul pedagogico-tehnologic expus în lucrare. |
||||||
Cuvinte-cheie Software educațional, interactiv-multimedia, format pedagogico-tehnologic, factori determinanți. |
||||||
|