Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
806 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-14 18:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7734) |
Educație (14624) |
SM ISO690:2012 CARA, Angela. Argument privind reconsiderarea educaţiei cetăţeanului din perspectiva politicilor incluzive. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 3, pp. 32-37. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul valorifică relaţia dintre educaţie, cetăţenie, incluziune, propunând recomandări privind reconsiderarea educaţiei cetăţeanului din perspectiva conceptului incluziunii. Recomandările propuse sunt raportate la următoarele paliere: politici educaţionale, Curriculum, unitate şcolară, precum şi reconsiderarea parteneriatului şcoală – familie – comunitate. |
||||||
Cuvinte-cheie produse ale educaţiei, coeziune socială., competențe |
||||||
|