Argument privind reconsiderarea educaţiei cetăţeanului din perspectiva politicilor incluzive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
805 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-14 18:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7734)
Educație (14624)
SM ISO690:2012
CARA, Angela. Argument privind reconsiderarea educaţiei cetăţeanului din perspectiva politicilor incluzive. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 3, pp. 32-37. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1811-5470

Argument privind reconsiderarea educaţiei cetăţeanului din perspectiva politicilor incluzive
CZU: 37.0

Pag. 32-37

Cara Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2015


Rezumat

Articolul valorifică relaţia dintre educaţie, cetăţenie, incluziune, propunând recomandări privind reconsiderarea educaţiei cetăţeanului din perspectiva conceptului incluziunii. Recomandările propuse sunt raportate la următoarele paliere: politici educaţionale, Curriculum, unitate şcolară, precum şi reconsiderarea parteneriatului şcoală – familie – comunitate.

The article reflects the relationship between education, citizenship and inclusion and propose recommendations regarding the revision of the concept of citizen education from the perspective of inclusion.

Cuvinte-cheie
produse ale educaţiei, coeziune socială.,

competențe