Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
883 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 12:29 |
SM ISO690:2012 STANCIUC, Zinaida. Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 60-66. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 60-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa şi semnificaţia pedagogică a procesului de influenţă formativă a stilurilor cognitive sunt asigurate prin aplicarea
eficientă a asimilării de cunoştinţe la nivel cognitiv - formare, la nivel de aptitudine – cultivarea atitudinilor şi competenţelor
şi la nivel creativ, complex şi integrator – noi abilităţi şi competenţe pentru a fi raportate la triada universitară pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare pedagogică, stil cognitiv, influenţă formativă, personalizarea cunoaşterii |
||||||
|