Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
881 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 19:43
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 60-66. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Studiu experimental privind formarea stilurilor cognitive ale studenţilor din perspectiva influenţei formative a comunicării pedagogice

Pag. 60-66

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Eficienţa şi semnificaţia pedagogică a procesului de influenţă formativă a stilurilor cognitive sunt asigurate prin aplicarea eficientă a asimilării de cunoştinţe la nivel cognitiv - formare, la nivel de aptitudine – cultivarea atitudinilor şi competenţelor şi la nivel creativ, complex şi integrator – noi abilităţi şi competenţe pentru a fi raportate la triada universitară pedagogică.

This article reflects the formative influence of pedagogical communication on cognitive styles of students. In the result of the formative experiment there was identified the share of diverse cognitive styles as well as their diversification – as a result of the formative intervention of pedagogical communication.

Cuvinte-cheie
comunicare pedagogică, stil cognitiv,

influenţă formativă, personalizarea cunoaşterii