Condiţii pedagogice de formare a motivelor pentru învăţarea limbii române de către studenţii alolingvi în învăţământul universitar (Studiu experimental)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
932 14
Ultima descărcare din IBN:
2022-09-20 16:03
SM ISO690:2012
STARICOV, Estela. Condiţii pedagogice de formare a motivelor pentru învăţarea limbii române de către studenţii alolingvi în învăţământul universitar (Studiu experimental) . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 131-137. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Condiţii pedagogice de formare a motivelor pentru învăţarea limbii române de către studenţii alolingvi în învăţământul universitar (Studiu experimental)

Pag. 131-137

Staricov Estela
 
Universitatea din Tiraspol „T.G. Şevcenko”
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

A devenit bine cunoscut faptul că motivarea este piatra de temelie în procesul însuşirii unei limbi străine. Cercetarea motivaţiei este una dintre problemele fundamentale ale psihologiei actuale. Termenul „motivaţie” are o însemnătate mult mai largă în comparaţie cu termenul „motiv”. Cuvântul „motivaţie” este utilizat în psihologia modernă şi are o desemnare dublă: ca un ansamblu de factori care declanşează activitatea omului şi ca o caracteristică a procesului care stimulează şi menţine activitatea comportamentală la un anumit nivel. Problema motivaţiei este tratată în metodologie diferit; unii şi aceiaşi termeni sunt utilizaţi şi trataţi cu valori diferite, creându-ne astfel mari dificultăţi în utilizarea practică a acestor concepte. Deşi axate pe problema motivaţiei au fot elaborate numeroase studii, însă în ceea ce priveşte identificarea fenomenului motivaţiei la un numitor comun totuşi nu s-a ajuns.

It became well known that motivation is the cornerstone in the process of learning a foreign language. Research motivation is one of the fundamental problems of current psychology. The term "motivation" has a much broader meaning than the term "reason". The word "motivation" is used in modern psychology and has a dual appointment: as a set of factors that trigger human activity, and as a feature of the process that stimulates and maintains a certain level behavioral activity. The motivation is treated differently methodology, one and the same terms are used and treated with different values, we, thus, creating difficulties in the practical use of these concepts. Although the theme has developed for numerous studies on motivation identifying the phenomenon, but did not reach a consensus.

Cuvinte-cheie
motivaţie, motiv, motivaţia învăţării, condiţii psihopedagogice, competenţe comunicative,

elemente motivaţionale, activitate didactică,

curriculum