Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
932 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-20 16:03 |
SM ISO690:2012 STARICOV, Estela. Condiţii pedagogice de formare a motivelor pentru învăţarea limbii române de către studenţii alolingvi în învăţământul universitar (Studiu experimental)
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 131-137. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 131-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A devenit bine cunoscut faptul că motivarea este piatra de temelie în procesul însuşirii unei limbi străine. Cercetarea motivaţiei este una dintre problemele fundamentale ale psihologiei actuale. Termenul „motivaţie” are o însemnătate mult mai largă în comparaţie cu termenul „motiv”. Cuvântul „motivaţie” este utilizat în psihologia modernă şi are o desemnare dublă: ca un ansamblu de factori care declanşează activitatea omului şi ca o caracteristică a procesului care stimulează şi menţine activitatea comportamentală la un anumit nivel. Problema motivaţiei este tratată în metodologie diferit; unii şi aceiaşi termeni sunt utilizaţi şi trataţi cu valori diferite, creându-ne astfel mari dificultăţi în utilizarea practică a acestor concepte. Deşi axate pe problema motivaţiei au fot elaborate numeroase studii, însă în ceea ce priveşte identificarea fenomenului motivaţiei la un numitor comun totuşi nu s-a ajuns. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, motiv, motivaţia învăţării, condiţii psihopedagogice, competenţe comunicative, elemente motivaţionale, activitate didactică, curriculum |
||||||
|