Influenţe motivaţionale în procesul de învăţare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1417 70
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 19:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:37.015.3 (8)
Psihologie (3483)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036)
SM ISO690:2012
CEPRAGA, Lucia, BELOUS, Natalia. Influenţe motivaţionale în procesul de învăţare . In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 86-90. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136

Influenţe motivaţionale în procesul de învăţare
CZU: 159.9:37.015.3

Pag. 86-90

Cepraga Lucia, Belous Natalia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Importanţa motivaţiei în procesul de învăţare este incontestabilă. Formarea ei nu este doar o problemă care vizează numai instituţiile de învăţământ, ci este una de ordin social. Actualitatea factorilor de dezvoltare a motivaţiei nu se pierde pe parcursul anilor. În condiţiile modificărilor sociale, culturale şi educative, motivaţia în învăţare devine chiar imperioasă, căci de ea depinde îmbunătăţirea calităţii de instruire şi educaţie a noilor generaţii. Nu e corectă simpla constare că, în societatea noastră, copilul nu doreşte să înveţe. Sunt importante motivele acestui comportament şi depistarea factorilor ce ar putea conduce la apariţia motivaţiei. Sarcina primară a profesorului este de a cultiva motivaţia, ţinând cont de particularităţile psihologice şi sociale ale fiecărui copil.

The importance of motivation in the learning process is undeniable. Its formation is not just a problem aimed at educational institutions; it is a social problem as well. The actuality of the development factors of the motivation is not lost over the years. Under social, cultural and educational changes the motivation in the learning process is becoming increasingly important because the improvement of the quality of training and education of new generations depend on it. The mere finding that the child does not want to learn is not correct. The reasons for this behavior are important as well as the detection of the factors that could lead to the appearance of motivation. The main task of the teacher is to cultivate motivation, taking into account the psychological and social peculiarities of each child.

Cuvinte-cheie
motivaţie, comportament, proces de învățământ,

motive