Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1417 70 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 19:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:37.015.3 (8) |
Psihologie (3483) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036) |
SM ISO690:2012 CEPRAGA, Lucia, BELOUS, Natalia. Influenţe motivaţionale în procesul de învăţare
. In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 86-90. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:37.015.3 | ||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Importanţa motivaţiei în procesul de învăţare este incontestabilă. Formarea ei nu este doar o problemă care vizează numai instituţiile de învăţământ, ci este una de ordin social. Actualitatea factorilor de dezvoltare a motivaţiei nu se pierde pe
parcursul anilor. În condiţiile modificărilor sociale, culturale şi educative, motivaţia în învăţare devine chiar imperioasă, căci de ea depinde îmbunătăţirea calităţii de instruire şi educaţie a noilor generaţii. Nu e corectă simpla constare că, în societatea noastră, copilul nu doreşte să înveţe. Sunt importante motivele
acestui comportament şi depistarea factorilor ce ar putea conduce la apariţia motivaţiei. Sarcina primară a profesorului este de a cultiva motivaţia, ţinând cont de particularităţile psihologice şi sociale ale fiecărui copil. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, comportament, proces de învățământ, motive |
||||||
|