Probleme şi perspective privind protecţia, integrarea, incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi: programe de perspectivă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
870 97
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-07 19:16
SM ISO690:2012
RACU, Sergiu. Probleme şi perspective privind protecţia, integrarea, incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi: programe de perspectivă. In: Teoria şi Arta Educaţiei Fizice în Şcoală, 2011, nr. 4(25), pp. 43-46. ISSN 1857-0615.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi Arta Educaţiei Fizice în Şcoală
Numărul 4(25) / 2011 / ISSN 1857-0615

Probleme şi perspective privind protecţia, integrarea, incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi: programe de perspectivă

Pag. 43-46

Racu Sergiu
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The article discusses the necessity of establishing educational institutions of a new type - combined establishments ensuring the new in principle flexible system of organization of teaching healthy children and those with development disorders. The need of broadening traditional functions of operating correctional educational establishments, transformation of them into local, town, region centres for rendering specialized assistance to children with development disorders is proved. This is to be archived upon support of state bodies of education, public health and social protection of Moldova.

Cuvinte-cheie
ntegration, national strategy.,

social inclusion, persons with disabilities