Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
864 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 06:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Curriculumul naţional: retrospectiva schimbării paradigmei educaţionale. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 30-38. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 30-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elaborările conceptuale ale reformei curriculumului naţional a început încă din anii 1899-1991, ele fiind parte componentă a unei reflecţii mai ample privind nevoia de a reforma din temelii sistemul de învăţământ din Republica Moldova.
Comunitatea pedagogică ca şi întreaga societate au fost deschise pentru schimbare şi în mare măsură au acceptat şi au promovat inovaţiile propuse. Deşi trebuie de menţionat că, reforma educaţională preponderent a început de ,,sus” în ,,jos”. Convenţional reforma curriculară în Republica Moldova a parcurs câteva etape esenţiale, de la un ,,idealism educaţional” la abordări sistemice ale schimbării în învăţământ – ,,pragmatism educaţional”. |
||||||
|