О коммуникативной компетенции и компетентностном подходе в школьном образовании
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
978 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 21:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161.1'243:316.77 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (367)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (799)
SM ISO690:2012
ГОРБАЧЕВ, Василий, ВОЛКОВСКАЯ, Мария. О коммуникативной компетенции и компетентностном подходе в школьном образовании. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 32-39. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470

О коммуникативной компетенции и компетентностном подходе в школьном образовании
CZU: 37.016:811.161.1'243:316.77

Pag. 32-39

Горбачев Василий, Волковская Мария
 
Институт Педагогических Наук
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Instruirea axată pe competenţe şi competenţele-cheie sînt noţiuni care generează problema modernizării învăţământului în Republica Moldova. Atenţia faţă de aceste noţiuni este motivată de tendinţa de determinare a funcţiei lor în dezvoltarea sistemului educaţional. În articol, de asemenea, sunt menţionate variate aspecte cu referire la competenţa de comunicare ca una dintre competenţele-cheie.

The notions of “competentional approach” and “key-competences” have expanded relatively not long ago due to the discussions about the problems and the ways of modernization of education in the Republic of Moldova. The addressing to these notions is connected with the urge towards defining the necessary changes in education which are conditioned by the needs of society. Various approaches to the definition of communicative competence as one of the key-competences and its structural components are stated in the article.