Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
157 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 20:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.018.46-051(478) (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 MIȘCALENCU, Mădălina, GUŢU, Vladimir. Formarea cadrelor didactice la nivel național: probleme și unele soluții. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 23-29. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_04 | ||||||
CZU: 373.018.46-051(478) | ||||||
Pag. 23-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un aspect esențial în dezvoltarea și îmbunătățirea sistemelor de învățământ îl reprezintă politicile și strategiile privind formarea continuă a cadrelor didactice. Aceste politici și strategii diferă de la o țară la alta în funcție, putând fi adaptate la specificul fiecărui sistem educațional și la nevoile de formare a cadrelor didactice. Alocarea unor resurse adecvate pentru implementarea și dezvoltarea programelor de formare continuă, acordarea de stimulente financiare pentru profesorii care participă la programe de formare, elaborarea și dezvoltarea standardelor naționale de dezvoltare profesională, oferirea de programe de formare continuă accesibile și flexibile, investiția în cercetare în domeniul formării continue sunt câteva exemple de politici și strategii care pot fi adoptate. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea continuă a cadrelor didactice, formarea inițială a cadrelor didactice, sistem de învățământ, programe de formare continuă, standarde naţionale, nevoi de formare a cadrelor didactice, sisteme de formare a cadrelor didactice, carieră didactică, continuous training of teachers, initial training of teachers, education system, continuous trainig programs, national standards, training needs of teachers, systems of training teachers, Teaching career |
||||||
|