Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
916 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-12 14:09 |
SM ISO690:2012 ДАРИЙ, Л.. Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 5(45), pp. 71-76. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(45) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 71-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este expusă părerea masteranzilor, viitori зrofesori din învăţământul superior, în ceea ce priveşte aplicarea tehnologiilor inovatoare în învăţământul universitar. Autoarea a efectuat o cercetare în care şi-a propus următoarele sarcini:1) să identifice persoanele relevante, ca subiecţi ai procesului de învăţământ şi să stabilească nivelul de folosire a inovaţiilor de către aceştia; 2) să identifice factorii care afectează: a) motivaţia respondenţilor, viitori profesori universitari, de a utiliza tehnologiile inovatoare de învăţare în activităţile lor profesionale; b) intensificarea procesului de dezvoltare a tehnologiilor inovatoare în procesul de învăţare în învăţământul superior; 3) să studieze opinia respondenţilor despre nivelul lor de pregătire profesională în ceea ce priveşte punerea în aplicare a tehnologiilor inovatoare. |
||||||
|