Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
917 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-12 14:09
SM ISO690:2012
ДАРИЙ, Л.. Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 5(45), pp. 71-76. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(45) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Инновационное образование и будущие преподаватели ВУЗА

Pag. 71-76

Дарий Л.
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În acest articol este expusă părerea masteranzilor, viitori зrofesori din învăţământul superior, în ceea ce priveşte aplicarea tehnologiilor inovatoare în învăţământul universitar. Autoarea a efectuat o cercetare în care şi-a propus următoarele sarcini:1) să identifice persoanele relevante, ca subiecţi ai procesului de învăţământ şi să stabilească nivelul de folosire a inovaţiilor de către aceştia; 2) să identifice factorii care afectează: a) motivaţia respondenţilor, viitori profesori universitari, de a utiliza tehnologiile inovatoare de învăţare în activităţile lor profesionale; b) intensificarea procesului de dezvoltare a tehnologiilor inovatoare în procesul de învăţare în învăţământul superior; 3) să studieze opinia respondenţilor despre nivelul lor de pregătire profesională în ceea ce priveşte punerea în aplicare a tehnologiilor inovatoare.

Pour la mise en oeuvre de technologies innovantrices dans le processus éducatif de l’université, on doit 1) identifier les personnes concernées, en tant que sujets du processus éducatif, le niveau d’innovation à l’enseignement supérieur, et 2) identifier les facteurs qui affectent: a) la motivation des personnes interrogées, les futurs enseignants dans l’enseignement supérieur; b) intensifier le processus d’introduction de technologies nouvelles dans le processus d’apprentissage, et 3) explorer les opinions des étudiants quant à leur propre niveau professionnel pour mettre en oeuvre des technologies nouvelles.