Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1281 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 14:44 |
SM ISO690:2012 HANDRABURA, Loretta, BODRUG-LUNGU, Valentina. Dimensiunea de gen în domeniul educaţiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 9-16. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 9-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gender perspectives on education include the analysis of teaching in terms of gender, but also issues relating to gender awareness issues, initially induced by pre-university education system, and vocational education: gender exploration in educational practice, teaching strategies that provide equal learning opportunities for genders, cooperative learning and stimulating gender partnership etc. |
||||||
|