Dimensiunea de gen în domeniul educaţiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1280 79
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 14:44
SM ISO690:2012
HANDRABURA, Loretta, BODRUG-LUNGU, Valentina. Dimensiunea de gen în domeniul educaţiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 9-16. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dimensiunea de gen în domeniul educaţiei

Pag. 9-16

Handrabura Loretta1, Bodrug-Lungu Valentina2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Gender perspectives on education include the analysis of teaching in terms of gender, but also issues relating to gender awareness issues, initially induced by pre-university education system, and vocational education: gender exploration in educational practice, teaching strategies that provide equal learning opportunities for genders, cooperative learning and stimulating gender partnership etc.