Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
122 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.3 (34) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Competenţele-cheie: miză socială, context de formare și probleme de implementare. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 36-42. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.05 | |||||||
CZU: 37.014.3 | |||||||
Pag. 36-42 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol este examinată semnificația competențelor-cheie în contextul educației postmoderne, este argumentată necesitatea reconfigurării procesului actual de învățare spre formarea competențelor-cheie, sunt evidențiați factorii de bază ce determină calitatea educației și instruirii centrate pe formarea-dezvoltarea de competențe și avansate propuneri de soluționare a unor probleme legate de implementarea acestei abordări în învățământul general din R. Moldova. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie, curriculum, competenţă-cheie, învățământ general, formarea cadrelor didactice, paradigmă de eficientizare, profesor eficient, educaţie de calitate, education, quality in education, key competence, curriculum, general education, learning efficiency paradigm, pedagogical culture, quality teacher |
|||||||
|