Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
123 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.048 (9) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 RUSOV, Veronica. Profilul studentului ca subiect al profesionalizării didactice în învăţământul universitar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 73-80. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.12 | ||||||
CZU: 378.048 | ||||||
Pag. 73-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este consacrat problemei formării profesionale inițiale a viitoarelor cadre didactice în contextul învățământului superior. Este prezentată sinteza caracteristicilor studentului ca subiect a procesului de învățământ după diferiți autori, care sunt necesare pentru formarea unui specialist modern. Sunt ilustrate rezultatele studiului empiric care demonstrează aprecierile caracteristicilor studentului ca subiect oferite de studenți și cadre didactice universitare. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate profesională, învăţământ superior, formare profesională iniţială, professional activity, higher education, initial vocational training |
||||||
|