Profilul studentului ca subiect al profesionalizării didactice în învăţământul universitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
122 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.048 (9)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2593)
SM ISO690:2012
RUSOV, Veronica. Profilul studentului ca subiect al profesionalizării didactice în învăţământul universitar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 73-80. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470

Profilul studentului ca subiect al profesionalizării didactice în învăţământul universitar

The student profile as a subject of didactic professionalization in higher education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.12
CZU: 378.048

Pag. 73-80

Rusov Veronica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2023


Rezumat

Articolul este consacrat problemei formării profesionale inițiale a viitoarelor cadre didactice în contextul învățământului superior. Este prezentată sinteza caracteristicilor studentului ca subiect a procesului de învățământ după diferiți autori, care sunt necesare pentru formarea unui specialist modern. Sunt ilustrate rezultatele studiului empiric care demonstrează aprecierile caracteristicilor studentului ca subiect oferite de studenți și cadre didactice universitare.

The article is devoted to the issue of initial vocational training of future teachers in the context of Higher Education. The synthesis of the characteristics of the student as a subject of the educational process according to different authors, which are necessary for the formation of a modern specialist, is presented. The results of the empirical study are illustrated. The results demonstrate the appreciations of the characteristics of the student as a subject offered by students and teaching staff.

Cuvinte-cheie
activitate profesională, învăţământ superior, formare profesională iniţială,

professional activity, higher education, initial vocational training