Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
364 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 19:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.94:373.3-057.874 (1) |
Psihologie (3477) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 SANDALĂ, Olguța. Inteligenţa emoţională și impactul ei asupra dezvoltării personalității elevului de vârstă școlară mică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 85-89. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_15 | ||||||
CZU: 159.94:373.3-057.874 | ||||||
Pag. 85-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea evocă importanța inteligenței emoționale și impactul asupra dezvoltării personalității elevului de vârstă școlară mică. Schimbările sociale rapide, presiunile cuceririlor ştiinţifice şi amplificarea problematicii globale a lumii contemporane furnizează permanent provocări educaţiei şi noi oportunităţi de dezvoltare a dimensiunilor personalităţii umane. Un coeficient sporit de inteligenţă emotională asigură integrarea de succes, cu minim de conflicte inter- şi intrapersonale. Eficienţa şcolarului mic este determinată nu doar de coeficientul de inteligenţă (capacitatea de asimilare a cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor), dar şi de anumite trăsături de personalitate, deoarece trăind într-o societate în continuă schimbare, elevul va trebui să se orienteze şi să se integreze în mediul şcolar prin competenţe de comunicare şi competenţe emoţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitatea elevului, emoționalitate, pupil’s personality, emotionality |
||||||
|