Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3:334.7:373 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (984) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 REABOI-PETRACHI, Viorica. Crearea şi promovarea imaginii instituţionale pozitive în comunitate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 18-27. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_03 | ||||||
CZU: 659.3:334.7:373 | ||||||
Pag. 18-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate elementele esențiale în procesul de creare și promovare a imaginii pozitive a unei instituții de învățământ. Formarea și îmbunătățirea imaginii ar trebui să includă un set de caracteristici externe și interne, care includ imaginea liderului, imaginea personalului, ideile publicului țintă despre calitatea educației, stilul, confortul mediului educațional, diversitatea și prețul serviciilor educaționale. Imaginea pozitivă formată a unei organizații educaționale va permite: creșterea atractivității unei organizații educaționale, care va crește numărul de elevi; îmbunătățirea microclimatului socio-psihologic în echipă; ridicarea nivelului culturii organizaționale; întărirea poziţiei financiare şi bazei materiale şi tehnice a organizaţiei; să facă organizația educațională, în condiții egale, mai atractivă pentru cadrele didactice (să asigure stabilitate și protecție socială, satisfacție în muncă și să asigure creștere profesională); să creeze o rezervă de încredere în tot ceea ce se întâmplă în cadrul unei organizații educaționale; creșterea competitivității organizației educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie imagine instituțională, comunitate, stil de conducere, promovare, satisfacţie în muncă, imagine internă, imagine externă, institutional image, community, leadership style, promotion, job satisfaction, internal image, external image |
||||||
|