Crearea şi promovarea imaginii instituţionale pozitive în comunitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
286 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 18:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.3:334.7:373 (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (984)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
REABOI-PETRACHI, Viorica. Crearea şi promovarea imaginii instituţionale pozitive în comunitate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2023, nr. 5(165), pp. 18-27. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_03
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Crearea şi promovarea imaginii instituţionale pozitive în comunitate

Creating and promoting a positive institutional image in the community

DOI:https://doi.org/10.59295/sum5(165)2023_03
CZU: 659.3:334.7:373

Pag. 18-27

Reaboi-Petrachi Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 iulie 2023


Rezumat

În acest articol sunt prezentate elementele esențiale în procesul de creare și promovare a imaginii pozitive a unei instituții de învățământ. Formarea și îmbunătățirea imaginii ar trebui să includă un set de caracteristici externe și interne, care includ imaginea liderului, imaginea personalului, ideile publicului țintă despre calitatea educației, stilul, confortul mediului educațional, diversitatea și prețul serviciilor educaționale. Imaginea pozitivă formată a unei organizații educaționale va permite: creșterea atractivității unei organizații educaționale, care va crește numărul de elevi; îmbunătățirea microclimatului socio-psihologic în echipă; ridicarea nivelului culturii organizaționale; întărirea poziţiei financiare şi bazei materiale şi tehnice a organizaţiei; să facă organizația educațională, în condiții egale, mai atractivă pentru cadrele didactice (să asigure stabilitate și protecție socială, satisfacție în muncă și să asigure creștere profesională); să creeze o rezervă de încredere în tot ceea ce se întâmplă în cadrul unei organizații educaționale; creșterea competitivității organizației educaționale.

This article presents the essential elements in the process of creating and promoting the positive image of an educational institution. The formation and improvement of the image should include a set of external and internal characteristics, which include the image of the leader, the image of the staff, the ideas of the target audience about the quality of education, style, comfort of the educational environment, diversity and price of educational services. The formed positive image of an educational organization will allow: increasing the attractiveness of an educational organization, which will increase the number of students; improving the socio-psychological microclimate in the team; raising the level of organizational culture; strengthening the financial position and the material and technical base of the organization; to make the educational organization, under equal conditions, more attractive for teaching staff (to ensure stability and social protection, job satisfaction and to ensure professional growth); to create a reserve of confidence in everything that happens within an educational organization; increasing the competitiveness of the educational organization.

Cuvinte-cheie
imagine instituțională, comunitate, stil de conducere, promovare, satisfacţie în muncă, imagine internă, imagine externă,

institutional image, community, leadership style, promotion, job satisfaction, internal image, external image