Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
261 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 17:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015 (43) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 GHICOV, Adrian, GHICOV, Adrian. Respiritualizarea umană a personalității ca obiectiv al formării continue a profesorilor școlari. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 5(135), pp. 2-6. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7270943 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 5(135) / 2022 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7270943 | |||||||
CZU: 378.015 | |||||||
Pag. 2-6 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Intenția noastră pentru ceea ce urmează este de a încerca să consemnăm, în acest spațiu, un set de orientări de conținut pentru o abordare a personalității în formarea continuă, pornind de la anumite fenomene educaționale și orientări tematice, pe care să le transpunem într-un limbaj pedagogic la îndemână, să le ajustăm la contextul tematic specific și apoi să le utilizăm în valorificarea ideii de respiritualizare. Domeniile analizate sunt instrumente euristice gândite să ilustreze punctele-cheie și diferitele căi de introducere a unei dimensiuni mult mai largi în formarea continuă a profesorilor școlari. Din aceste considerente, reiterăm punctele de reper ce credem că trebuie avute în vedere în planul adoptării unei abordări rezultative. Astfel, noțiunile și ideile, ce apar în funcție de reperele metodologice, sub aspectele cele mai generale, pot fi cele prezentate mai jos. |
|||||||
Cuvinte-cheie formare continuă, personalitate, integral, respiritualizare, personalism energetic, problematologie, răspuns apocritic, răspuns problematologic, further education, personality, Integral, respiritualization, energetic personalism, problematology, apocritic answer, problematological answer |
|||||||
|