Percepţia cadrelor didactice privind competenţele-cheie: rezultatele unui sondaj de opinie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
470 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 17:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:303.425 (1)
Organizarea instruirii (552)
Metode ale științelor sociale (176)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria, FRANŢUZAN, Ludmila. Percepţia cadrelor didactice privind competenţele-cheie: rezultatele unui sondaj de opinie. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 84-92. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.03
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470

Percepţia cadrelor didactice privind competenţele-cheie: rezultatele unui sondaj de opinie

Teachers’ perceptions of key competencies:the results of an opinion poll

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.03
CZU: 37.091:303.425

Pag. 84-92

Hadîrcă Maria, Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2022


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele unui sondaj de opinie, realizat on-line, pe un eşantion de cadre didactice incluzând profesori de diverse specialităţi, care activează atât în zone rurale, cât şi în zone urbane, din care se conturează o percepţie generală pozitivă a acestora vizavi de necesitatea reorientării învăţării spre formarea de competenţe-cheie în procesul de învăţământ. Scopul sondajului a fost de a măsura percepțiile și atitudinile cadrelor didactice vizavi de o gamă largă de aspecte legate de această chestiune, care urmează să se producă la nivel de proces educațional.

The article shows the results of an on-line opinion survey on teachers of different specialties who work both in rural and urban areas, and brings into light their generally positive perception regarding the necessity of re-orientating education towards shaping key-competences during teaching. The purpose of the survey was to measure the teachers’ perceptions and attitudes with a view to making use of a wide range of different aspects related to this issue that is going to happen in the educational process.

Cuvinte-cheie
abordare, învăţare, proces de învăţare, cadru didactic, opinie, chestionar, percepţie, reconfigurarea procesului de învățare, competenţe-cheie, rezultate,

approach, learning, teaching process, teacher, opinion, survey, perception, re-shaping the teaching process, key-competences, results