Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
471 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 17:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:303.425 (1) |
Organizarea instruirii (552) |
Metode ale științelor sociale (176) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, FRANŢUZAN, Ludmila. Percepţia cadrelor didactice privind competenţele-cheie: rezultatele unui sondaj de opinie. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 84-92. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.03 | |||||||
CZU: 37.091:303.425 | |||||||
Pag. 84-92 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul prezintă rezultatele unui sondaj de opinie, realizat on-line, pe un eşantion de cadre didactice incluzând profesori de diverse specialităţi, care activează atât în zone rurale, cât şi în zone urbane, din care se conturează o percepţie generală pozitivă a acestora vizavi de necesitatea reorientării învăţării spre formarea de competenţe-cheie în procesul de învăţământ. Scopul sondajului a fost de a măsura percepțiile și atitudinile cadrelor didactice vizavi de o gamă largă de aspecte legate de această chestiune, care urmează să se producă la nivel de proces educațional. |
|||||||
Cuvinte-cheie abordare, învăţare, proces de învăţare, cadru didactic, opinie, chestionar, percepţie, reconfigurarea procesului de învățare, competenţe-cheie, rezultate, approach, learning, teaching process, teacher, opinion, survey, perception, re-shaping the teaching process, key-competences, results |
|||||||
|