Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
354 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:811.111 (4) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Limba engleză (689) |
SM ISO690:2012 CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 108-113. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.17 | ||||||
CZU: 378.091:811.111 | ||||||
Pag. 108-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă descrierea designului experimentului constatativ a Metodologiei de dezvoltare a competenței de comunicare în limba engleză a studenților filologi, prin abordarea discursivă a textului literar. Lucrarea include rezultatele cercetării experimentale, argumentate științific, care pun în evidență unele carențe în procesul de dezvoltare a competenței de comunicare discursivă în limba engleză a studenților filologi. Datele obținute dovedesc necesitatea elaborării unei metodologii, prin acţiuni experimentale de valorificare a practicilor discursive în cadrul cursului universitar Interpretarea textului literar englez |
||||||
Cuvinte-cheie text literar, competenţă de comunicare, abordare discursivă, experiment, curricula, literary text, communicative competence, discursive approach, experiment, Curricula |
||||||
|