Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
355 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 15:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091:811.111 (4)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
Limba engleză (689)
SM ISO690:2012
CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 108-113. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.17
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Argumente experimentale privind necesitatea utilizării abordării discursive a textului literar în dezvoltarea competenţei de comunicare în limba engleză a studenţilor filologi

Experimental arguments regarding the need to use the discursive approach of the literary text in the development of the communicative competence in english of philology students

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.17
CZU: 378.091:811.111

Pag. 108-113

Ciorba-Lașcu Tatiana
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

Articolul prezintă descrierea designului experimentului constatativ a Metodologiei de dezvoltare a competenței de comunicare în limba engleză a studenților filologi, prin abordarea discursivă a textului literar. Lucrarea include rezultatele cercetării experimentale, argumentate științific, care pun în evidență unele carențe în procesul de dezvoltare a competenței de comunicare discursivă în limba engleză a studenților filologi. Datele obținute dovedesc necesitatea elaborării unei metodologii, prin acţiuni experimentale de valorificare a practicilor discursive în cadrul cursului universitar Interpretarea textului literar englez

The article presents the description of the design of the ascertaining experiment of the Methodology for the development of the communication competence in English of the Philology students through the discursive approach of the literary text. The paper includes the results of experimental research, scientifically argued, which highlight some shortcomings in the process of developing the competence of discursive communication in the English language. The data obtained prove the need to develop a Methodology through experimental actions regarding the use of the discursive practices within the subject Interpretation of the English literary text.

Cuvinte-cheie
text literar, competenţă de comunicare, abordare discursivă, experiment, curricula,

literary text, communicative competence, discursive approach, experiment, Curricula