Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
300 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 16:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 BUIMESTRU, Lilia. Profesionalizarea cadrelor didactice – convingeri conceptuale. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 32-38. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.05 | |||||||
CZU: 37.091 | |||||||
Pag. 32-38 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Textul abordează un subiect de interes major pentru societate și pentru comunitatea pedagogică – prestația profesională/profesionalizarea cadrelor didactice. Sunt prezentate atribuiri de sens formării profesionale inițiale/continue a cadrelor didactice ca o componentă și contribuție în formarea/dezvoltarea/devenirea lor profesională. Se deduce, că complexitatea muncii cadrului didactic se mărește în corespundere cu solicitările și așteptările societății moderne și, prin munca sa, se transformă într-un agent social dinamic, participant activ și responsabil al comunității din care face parte. |
|||||||
Cuvinte-cheie formare profesională, profesionalizare/profesionalism, cadru didactic, carieră didactică, professional/vocational training, professionalism, teacher, professional career |
|||||||
|