Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 13:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091:811.135.1 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1464) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina, CORGHENCEA, Nina. Metodologia dezvoltării competenţelor lingvistice la elevii clasei întâi... In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 19-25. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.03 | ||||||
CZU: 373.3.091:811.135.1 | ||||||
Pag. 19-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un limbaj dezvoltat este una dintre principalele condiții pentru o activitate școlară eficientă. Prin intermediul exercițiilor și jocurilor lingvistice se va activiza/extinde vocabularul și se va ameliora comprehensiunea mesajelor orale și a textelor citite, lipsa neînțelegerii împiedicând frecvent elevul să realizeze cu succes sarcinile școlare, se va lucra și asupra altor componente ale limbajului, iar în final vom dezvolta competențele lingvistice ale elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, lexic, semantică, competenţe lingvistice, elev, ciclu primar, language, lexicon, semantics, language skills, student, primary school |
||||||
|