Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
404 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 13:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091:811.135.1 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
Балканские романские языки (1464) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina, CORGHENCEA, Nina. Metodologia dezvoltării competenţelor lingvistice la elevii clasei întâi... In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 19-25. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.03 | ||||||
CZU: 373.3.091:811.135.1 | ||||||
Pag. 19-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un limbaj dezvoltat este una dintre principalele condiții pentru o activitate școlară eficientă. Prin intermediul exercițiilor și jocurilor lingvistice se va activiza/extinde vocabularul și se va ameliora comprehensiunea mesajelor orale și a textelor citite, lipsa neînțelegerii împiedicând frecvent elevul să realizeze cu succes sarcinile școlare, se va lucra și asupra altor componente ale limbajului, iar în final vom dezvolta competențele lingvistice ale elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, lexic, semantică, competenţe lingvistice, elev, ciclu primar, language, lexicon, semantics, language skills, student, primary school |
||||||
|