Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
485 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 22:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.4:007.52:378 (1) |
Programe. Software (300) |
Sisteme cu autoacționare (15) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 APETRII, Natalia. Inteligență artificială în învățământ. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 96-100. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6619292 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6619292 | ||||||
CZU: 004.4:007.52:378 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea contemporană operează zilnic cu tehnologii informaționale pentru a rezolva problemele sale stringete. Inteligența Artificială este o ramură a informaticii care a demarat tehnologiile informaționale inteligente. Aceste tehnologii au demonstat o dezvoltare spectaculoasă în toate domeniile de activitate ale omului. Tehnologiile inteligente demonstrează putere și produtivitate mare în soluționarea problemelor formulate de către utilizatorii finali. Data Mining reprezintă o direcție de cercetare în domeniul inteligenței artificiale. Tehnologia Data Mining permite explorarea cunoștințelor nontriviale în baze mari de date. Actualitatea și importanța tehnologiei Data Mining poate fi privită din perspectivă tehnologică și din perspectivă pedagogică. În articol sunt descrise succint direcțiile de aplicare a tehnologiei inteligente Data Mining și sunt prezentate modalitățile de implementare a inteligenței artificiale în învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă artificială, tehnologie informațională inteligentă, Data Mining, Artificial Intelligence, intelligent information technology, data mining |
||||||
|