Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
565 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 11:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4 (59) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela, ŢÎLEA, Viorica. Sugestii pentru adaptarea activităţilor de la clasă în sprijinul elevilor cu tulburări din spectrul autist. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 75-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.14 | ||||||
CZU: 376.4 | ||||||
Pag. 75-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Copiii cu Cerințe Educaționale Speciale (CES), inclusiv cei cu dizabilități severe – tulburări din spectrul autist, pot fi sprijiniţi în şcoală prin activităţi specializate, suplimentare şi complementare activităţii didactice, şi în mod direct la clasă, prin adaptarea activităţilor la cerinţele lor educaţionale speciale. Astfel, pentru intervenţia în remedierea anumitor probleme ce ţin de incluziunea educaţională a acestor copii este necesar să se țină cont de nevoile de comunicare, socio-emoționale și cele cu privire la funcționarea intelectuală. În lucrul cu acești copii trebuie să li se asigure un curriculum funcțional și activități adecvate conform nivelului de dezvoltare al copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziunea copiilor, dizabilități severe, tulburări, continuumul de nevoi, comportamente, sugestii pentru adaptare, modalități de dezvoltare, inclusion of children, severe disabilities, autistic spectrum disorders, ongoing needs, behaviours, suggestions for adapting, Solutions |
||||||
|