Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
715 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 11:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4.091 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 ANTIP, Crina Ramona, DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela. Influenţa reţelelor de socializare asupra dezvoltării creativităţii, limbajului literar-artistic și competenţei de receptare a textelor literare la elevii gimnaziali. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 44-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.13 | ||||||
CZU: 373.4.091 | ||||||
Pag. 44-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenta lucrare pleacă de la premise teoretice cu privire la creativitate, limbaj și competența de receptare a textului literar, reprezintă un studiu asupra folosirii rețelelor de socializare diverse, prin aplicarea unui chestionar, pentru a identifica gradul de înfluență a acestora în cadrul educației elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, limbajul literar-artistic, competenţa de lectura, rețele de socializare, creativity, literary-artistic language, reading skills, social networks |
||||||
|