Noi tendinţe de folosire a metodelor de predare-învăţare la disciplina Istorie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
598 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 17:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.016:94 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Istoria generală (527)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria. Noi tendinţe de folosire a metodelor de predare-învăţare la disciplina Istorie. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 39-43. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470

Noi tendinţe de folosire a metodelor de predare-învăţare la disciplina Istorie

New trends in the use of teaching-learning in the discipline of history

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.06
CZU: 373.016:94

Pag. 39-43

Mihăilă Monica-Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

O nouă abordare a procesului de predare-învăţare la disciplina Istorie se referă la punerea în valoare a elevului creativ, critic, constructiv, folosind la lecţii metode interactive, aplicate atât faţă în faţă, cât și online. Interacţiunea elevului cu colegii săi și cu profesorul în cadrul procesului instructiv-educativ este foarte importantă, deoarece cunoștinţele, priceperile, abilităţile pe care le formează îl vor ajuta în viitor să se dezvolte armonios și să facă faţă cu succes provocărilor zilnice.

A new approach to the teaching-learning process in the discipline of history is to highlight the creative, critical, constructive student, using in the lessons interactive methods applied both face to face and online. The student’s interaction with other students and the teacher in the instructional-educational process is very important because the knowledge, skills, abilities they form will help the student in the future to develop harmoniously and to succesfully face daily challenges.

Cuvinte-cheie
metodă interactivă, mediu de învăţare online, mediu de învăţare faţă în faţă, elev interactiv,

interactive method, online learning environment, face to face learning environment, interactive student