Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
596 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016:94 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Istoria generală (527) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria. Noi tendinţe de folosire a metodelor de predare-învăţare la disciplina Istorie. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 39-43. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.06 | ||||||
CZU: 373.016:94 | ||||||
Pag. 39-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O nouă abordare a procesului de predare-învăţare la disciplina Istorie se referă la punerea în valoare a elevului creativ, critic, constructiv, folosind la lecţii metode interactive, aplicate atât faţă în faţă, cât și online. Interacţiunea elevului cu colegii săi și cu profesorul în cadrul procesului instructiv-educativ este foarte importantă, deoarece cunoștinţele, priceperile, abilităţile pe care le formează îl vor ajuta în viitor să se dezvolte armonios și să facă faţă cu succes provocărilor zilnice. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă interactivă, mediu de învăţare online, mediu de învăţare faţă în faţă, elev interactiv, interactive method, online learning environment, face to face learning environment, interactive student |
||||||
|