Contextual learning approach to the development of the grammatical accuracy in EFL
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
658 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 08:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111 (79)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4025)
Limba engleză (686)
SM ISO690:2012
MARDARI, Alina. Contextual learning approach to the development of the grammatical accuracy in EFL. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 33-40. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.05
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470

Contextual learning approach to the development of the grammatical accuracy in EFL

Abordarea învăţării contextuale în dezvoltarea corectitudinii gramaticale la lecţiile de limba engleză ca limbă străină

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.05
CZU: 37.016:811.111

Pag. 33-40

Mardari Alina
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2021


Rezumat

The present article highlights the importance of teaching grammar contextually so that students develop their grammatical skills. Effective strategies for all the stages of a lesson-presentation, practice and production (PPP model) – are presented. The main elements of a contextualized lesson are discovery, cooperation, authentic material and reflection.

Prin intermediul articolului, subliniem importanţa predării gramaticii engleze astfel, încât elevii să-şi dezvolte abilităţile gramaticale de scriere și comunicare în această limbă străină. Analizăm strategiile eficiente pentru toate etapele unei lecţii-de prezentare, de practicare și de producere (Model PPP). Principalele elemente ale unei lecţii contextualizate aduse în atenție sunt descoperirea, cooperarea, materialul autentic şi reflecţia.

Cuvinte-cheie
context, authentic material, grammatical skills, reflection, Cooperation, implicit teaching,

context, material autentic, abilităţi gramaticale, reflecţie, cooperare, predare implicită