Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
448 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:159.942 (3) |
Organizarea instruirii (552) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Reglarea emoțională a cadrului didactic pe timp de criză. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 94-99. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.14 | ||||||
CZU: 37.091:159.942 | ||||||
Pag. 94-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față sunt evidențiate o serie de idei cu privire la reglarea emoțională a cadrelor didactice. Criza, exprimată prin percepția individuală cu privire la echilibrul emoțional al persoanei, creează riscuri, dar și oportunități. În acest context, inteligența emoțională este abordată ca teorie practică de gestionare a emoțiilor cadrelor didactice ce se implică în programe de formare continuă a educației adulților. |
||||||
Cuvinte-cheie criză, cadre didactice, educaţia adulţilor, Inteligenţa emoţională, reglare emoţională, crisis, teachers, adult education, emotional intelligence, emotional adjustment |
||||||
|