Reglarea emoțională a cadrului didactic pe timp de criză
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
449 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:159.942 (3)
Organizarea instruirii (552)
Psihologie (3476)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Reglarea emoțională a cadrului didactic pe timp de criză. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 94-99. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.14
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Reglarea emoțională a cadrului didactic pe timp de criză

Emotional adjustment of the teacher during crisis time

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.14
CZU: 37.091:159.942

Pag. 94-99

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

În articolul de față sunt evidențiate o serie de idei cu privire la reglarea emoțională a cadrelor didactice. Criza, exprimată prin percepția individuală cu privire la echilibrul emoțional al persoanei, creează riscuri, dar și oportunități. În acest context, inteligența emoțională este abordată ca teorie practică de gestionare a emoțiilor cadrelor didactice ce se implică în programe de formare continuă a educației adulților.

In the article are highlighted ideas about the emotional adjustment of the teachers. The crisis, expressed through the individual perception regarding to the emotional balance of the person, creates risks but also opportunities. In this context, emotional intelligence is approached as practical theory of managing the emotions of teachers who are involved in continuing education programs for adult education.

Cuvinte-cheie
criză, cadre didactice, educaţia adulţilor, Inteligenţa emoţională, reglare emoţională,

crisis, teachers, adult education, emotional intelligence, emotional adjustment