Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
866 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 16:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.212:159.9.019.4 (2) |
Educație (14644) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 BALAN, Corina, GUŢU, Zoia. Prevenția agresivității și violenței școlare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 66-70. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967093 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967093 | ||||||
CZU: 371.212:159.9.019.4 | ||||||
Pag. 66-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Agresivitatea și violența rămân preocupări pe cât de vechi, pe atât de actuale. Subiectul este inepuizabil, cauzele sunt adevărate complexe cauzale, formele de manifestare sunt variate, așa încât şi măsurile de prevenire sau de diminuare a comportamentelor agresive sunt greu de prescris atât pentru situaţii generale, cât şi pentru cazuri particulare. Violența în școală necesită o abordare obiectivă, menită să identifice soluții care pot fi utilizate în vederea prevenirii și diminuării sale. Dacă se verifică măsura în care nivelul de agresivitate afectează comportamentul elevilor, se pot identifica modalități de tratare individuală, care să culmineze cu menținerea sau cu transformarea atitudinii, în raport cu normele școlare, dar, în același timp, se pot identifica și programe ample, destinate managementului conduitelor agresive. Identi-ficând resorturile agresivității putem combate, în mod real, violența. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, violență școlară, mediu educaţional, prevenţie, intervenție, strategii, aggression, school violence, educational environment, prevention, intervention, Strategies |
||||||
|