Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 14:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (758) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036) |
SM ISO690:2012 ABURIA, Ali. Condiții psihopedagogice de prevenire și diminuare a agresivității adolescenților. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 29-31. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931083 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931083 | ||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 29-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se axează pe determinarea condițiilor psihopedagogice de prevenire și diminuare a agresivității adolescenților. În baza analizei factorilor determinanți ai agresivității, se propune abordarea agresivității din perspectivă socioecologică. Constructul propus în lucrare poate servi drept temelie pentru programe educaționale, componentele sale constituind condiții psihopedagogice importante în diminuarea agresivității în rândul adolescenților. Orice program trebuie să se bazeze pe o coordonare eficientă a strategiilor ce vizează factorii de risc biologici, psihologici și sociali care contribuie la producerea agresivității, transformându-i în factori protectivi și de diminuare a agresivității. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, determinanţi, perspectivă socioecologică, condiţii psihopedagogice, aggression, determinants, socioecological perspective, psychopedagogical conditions |
||||||
|