Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 12:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:73/76 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Arte plastice (430) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (1190) |
Pictură (2345) |
Arte grafice. Grafică (3624) |
SM ISO690:2012 STRATULAT, Teodor, SANDULEAC, Sergiu. Perspective de abordare a dezvoltării emoționale la orele de educație plastică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 25-28. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931148 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931148 | ||||||
CZU: 37.015:73/76 | ||||||
Pag. 25-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul educației artistico-plastice în școală, elevii sunt ajutați să își formeze competențe specifice disciplinei în receptarea și crearea lucrărilor de artă plastică. Articolul de față argumentează necesitatea abordării educației plastice din perspectiva dezvoltării inteligenței emoționale, cu scopul formării unor atitudini personale față de valorile artistice. Competențele emoționale reprezintă conștientizarea propriilor emoții, gestionarea acestora, autoreglarea emoțională, empatia, automotivarea emoțională etc. Un „mic artist” nu va crea cu forță deplină fără implicare emoțională și fără energia emoțională ce o deține. |
||||||
Cuvinte-cheie creație artistico-plastică, dezvoltare emoțională, Inteligenţa emoţională, principii didactice, potenţial creativ, potențarea creativității, artistic creation, emotional development, emotional intelligence, didactic principles, creative potential, development of creativity |
||||||
|