Diminuarea stresului la adolescenți
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
799 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 20:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942.5 (89)
Psihologie (3477)
SM ISO690:2012
RACU, Iulia, VLAS, Irina. Diminuarea stresului la adolescenți. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 2(59), pp. 84-95. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 2(59) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Diminuarea stresului la adolescenți

Reducing stress in adolescents

CZU: 159.942.5

Pag. 84-95

Racu Iulia, Vlas Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2020


Rezumat

Una din problemele cu care se confruntă adolescenții contemporani este stresul. Articolul prezintă rezultatele și concluziile demersului formativ de diminuare a stresului și dezvoltarea strategiilor de coping pozitive și eficiente la adolescenți. Demersul formativ a cuprins 20 de adolescenți. Ca rezultate observăm că la adolescenții din grupul experimental ca consecință a aplicării programului de intervenții psihologice se diminuează nivelul de stres, precum și se dezvoltă strategii pozitive și eficiente cum ar fi: copingul activ, planificare și acceptare

An important problem for modern adolescents is stress. Article presents and describes the results and the conclusion of formative study of diminishing stress level and developing positive and effective coping strategies in adolescence. In our research were included 20 adolescents. As results were established that adolescents from experimental group presents a lower level of stress and expand positive and effective coping strategies such as: active coping, planning and acceptance.

Cuvinte-cheie
stres, strategii de coping, grup experimental, grup de control, adolescenţi,

stress, coping strategies, experimental group, control group, adolescents