Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 22:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.5 (89) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, VLAS, Irina. Diminuarea stresului la adolescenți. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2020, nr. 2(59), pp. 84-95. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 2(59) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.5 | ||||||
Pag. 84-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una din problemele cu care se confruntă adolescenții contemporani este stresul. Articolul prezintă rezultatele și concluziile demersului formativ de diminuare a stresului și dezvoltarea strategiilor de coping pozitive și eficiente la adolescenți. Demersul formativ a cuprins 20 de adolescenți. Ca rezultate observăm că la adolescenții din grupul experimental ca consecință a aplicării programului de intervenții psihologice se diminuează nivelul de stres, precum și se dezvoltă strategii pozitive și eficiente cum ar fi: copingul activ, planificare și acceptare |
||||||
Cuvinte-cheie stres, strategii de coping, grup experimental, grup de control, adolescenţi, stress, coping strategies, experimental group, control group, adolescents |
||||||
|