Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 22:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:81’25 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2596) |
Lingvistică. Limbi (5088) |
SM ISO690:2012 GOLUBOVSCHI, Oxana. Pedagogical methodology for developing students-translators’ professional competences. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 1(65), pp. 57-63. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3716234 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(65) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3716234 | ||||||
CZU: 378.016:81’25 | ||||||
Pag. 57-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează o problemă semnificativă pentru calitatea în educație la nivel universitar – dezvoltarea competențelor profesionale ale studenților-traducători – a competențelor de traducere. În acest sens se propune analiza evoluției și dezvoltarea semnificației termenului competențe de traducere din perspectiva pregătirii profesionale a studenților-traducători. Sunt menționate și analizate competențele de traducere relevante profesiei de traducător. În acest context este propusă spre analiză tehnologia de formare a competențelor de traducere al e studenților-traducători. |
||||||
Cuvinte-cheie translation competences (TC), translations tudents, strategic competence (SC), communicative competence (CC), instrumental and professional competence (IPC), sociocultural competence (SCC), translation competences development methodology (TCDM), specialized written translation, competențe de traducere, studenți-traducători, competenţă strategică, competenţă comunicativă, competența instrumental-profesională, competența socio-culturală, tehnologia de formare a competențelor de traducere, traducerea scrisă specializată |
||||||
|