IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2007
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-19 16:22
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 2 / 2023  (2 din 4)10    CZU
 2023  (2 din 4)20    
Nr. 2(43) 10CZU
Nr. 1(42) 10CZU
 2022  (2 din 4)19    
Nr. 2(41) 10CZU
Nr. 1(40) 9CZU
 2021  (2 din 4)20    
Nr. 2(39) 11CZU
Nr. 1-2(38) 9CZU
 2020  (2 din 4)19    
Nr. 3-4(37) 9CZU
Nr. 1-2(36) 10CZU
 2019  (2 din 4)19    
Nr. 3-4(35) 9CZU
Nr. 1-2(34) 10CZU
 2018  (2 din 4)18    
Nr. 3-4(33) 9CZU
Nr. 1-2(32) 9CZU
 2017  (2 din 4)22    
Nr. 3-4(31) 11CZU
Nr. 1-2(30) 11CZU
 2016  (2 din 4)22    
Nr. 3-4 11CZU
Nr. 1-2 11CZU
 2015  (2 din 4)20    
Nr. 3-4 9CZU
Nr. 1-2 11CZU
 2014  (2 din 4)22    
Nr. 3-4 11CZU
Nr. 1-2 11CZU
 2013  (4 din 4)40    
Nr. 4 10CZU
Nr. 3 10CZU
Nr. 2 12CZU
Nr. 1 8CZU
 2012  (4 din 4)38    
Nr. 4 9
Nr. 3 9
Nr. 2 9
Nr. 1 11
 2011  (4 din 4)45    
Nr. 4 9
Nr. 3 14
Nr. 2 11
Nr. 1 11
 2010  (4 din 4)45    
Nr. 4 9
Nr. 3 11
Nr. 2 13
Nr. 1 12
 2009  (4 din 4)47    
Nr. 4 13
Nr. 3 12
Nr. 2 11
Nr. 1 11
imagine

pISSN: 1857-2502
eISSN: 2537-6276
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Categoria:
  • B (01.03.2022-01.03.2026)
  • B (26.10.2017-26.10.2021)
  • C (31.10.2013-25.10.2017)
  • C (24.12.2009-30.10.2013)

Bazele teoretice şi aplicative ale formării profesionale a psihologilor. Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Mecanisme şi modalităţi ale impactului psihosocial şi mediatic asupra conştiinţei de masă.

Revista include informaţii din psihologia aplicată, psihologia dezvoltării, psihologia educaţiei, psihologia clinică, psihocorecţie şi psihoterapie, cercetări, sondaje, recomandări, sfaturi pentru părinţi, despre savanţii din Moldova şi despre realizările din psihologia aplicată, publicaţii noi etc.


Prezenta autorilor din străinătate  

Publicațiile autorilor în WoS și/sau Scopus

123
1Ardeleanu Alina
Scopus Author ID - 36884830400
2Bîrle Delia Iuliana
Scopus Author ID - 57224202142
3Bondarevici Svetlana MaislavivWeb of Science ResearcherID - AAT-4933-2020
4Buruiana Sanda
Scopus Author ID - 57219472541
5Caunenco Irina Ion
Scopus Author ID - 57222148425
6Cazacu Daniela
Scopus Author ID - 53876821900
7Cobîleanscaia Larisa
Scopus Author ID - 57219595251
8Gavriliuc (Nicolaeva) Anna Vladimir
Scopus Author ID - 57221913855
9Mazur Minodora Valentin
Scopus Author ID - 57192665961
10Mendelo Victoria VladimirovnaWeb of Science ResearcherID - AAR-7305-2021
11Railean Elena Aurel
Scopus Author ID - 14034775600
12Robu Viorel
Scopus Author ID - 55146824700
13Roșciupchin Diana
Scopus Author ID - 58397643800
14Rusnac Svetlana
Scopus Author ID - 58398416000
15Sanduleac Sergiu ArcadiWeb of Science ResearcherID - AGH-1537-2022
16Secrieru (Samson) Luminiţa Nicolae
Scopus Author ID - 57195838521
17Şevcenko Rosina P.Web of Science ResearcherID - F-3030-2019
18Tafuni Ovidiu IonWeb of Science ResearcherID - AAR-7305-2021,
Scopus Author ID - 57223164386

Autori cu ORCID

202320222021202020192018201720162015201420132012201120102009
Total autori302726222822262524264840474046
cu ORCID292723181415121113111511192213

Topul autorilor

Nr d/oNumele autoruluiNr articole
1 Savca Lucia 24
2 Robu Viorel 16
3 Şevcenko Rosina P.10
4 Şleahtiţchi Mihail Nicolae10
5 Gonţa Victoria Victor9
6 Losîi Elena 8
7 Vîrlan Maria 8
8 Caunenco Irina Ion6
9 Rusnac Svetlana 6
10 Anţibor Ludmila Mihai6
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2009 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole41611256474198523877
Volume40983377369
Total456122398449354

Vizualizări   898Descărcări   149

Conţinutul numărului de revistă

Similitudini și divergențe între paradigmele: auz emoțional, trăire emoțională și sensibilitate emoțională 3-10

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p3-10

CZU: 159.942.5

Ciubotaru Natalia
Metode de stimulare cognitivă a copiilor preșcolari 11-20

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p11-20

CZU: 373.291

Stan Gabriel , Savca Lucia
Atașamentul securizant ca resursă a competenței parentale. 21-26

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p21-26

CZU: 37.018

Gavriliţă Lucia
Anxietatea la preadolescenții cu insucces școlar. 27-36

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p27-36

CZU: 159.942

Popov Tatiana
The relational and normative accommodation at the school level of the pupils in traditional school and those in step by step schools. 37-46

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p37-46

CZU: 159.9.072

Cîndea Adela
Perspectiva sociometrică în abordarea stimei de sine a elevului victimă a bullying-ului școlar 47-57

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p47-57

CZU: 159.9.316.6

Popa Rodica
Competențele cadrului didactic în afinitate cu standardele educaționale 58-65

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p58-65

CZU: 37.091+371+14

Adăscăliţă Viorica , Ciuntu Rita
Criza cunoașterii de sine 66-74

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p66-74

CZU: 37.091=371.14

Gonţa Victoria , Roșcan Elena
Dezvoltarea preșcolarilor în era socializării digitale. 75-81

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p75-81

CZU: 373.2.015.004

Coman Liliana
The stress analysis of eff ect of structure of public employee productivity. 82-88

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p82-88

CZU: 159.96+658.3

Şahin Osman
Investigation of bank employees job satisfaction problems 89-94

DOI: 10.46728/pspj.2021.v39.i2.p89-94

CZU: 159.9.072.432

Turut Ibrahim