Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-12 17:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0:78 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14644) |
Музыка (1814) |
SM ISO690:2012 VASILACHI, Eugenia. Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 96-100. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519783 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519783 | ||||||
CZU: 37.0:78 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The process of musical education is realised estetical- scienti ically. In music school for training the musical culture is used the educational methodology through intonation . One of the e icient method is the choir lesson, during it, children are invited and helped to create, to paraphrase, to contemplate music, that lead to the inceasing of a beautiful and harmonious,, soul” through the formation of musical culture as a component of their spiritual culture. |
||||||
Cuvinte-cheie musical education, methodology, choir lesson, the fuctions of choir lessons, educaton through intonation, educaţie muzicală, metodologie, lecție de cor, funcții ale lecției de cor, educație prin intonație |
||||||
|